Strona główna theHunter theHunter: Classic Status Update – 22 Grudnia 2010

Status Update – 22 Grudnia 2010

0
1414

Ostatni Status Update przed świętami!

Nasz zespół przygotowuje się do odpoczynku podczas świąt, by wrócić pełnymi energii i kontynuować pracę nad na prawdę świetnym materiałem przez następny rok. Bez wątpienia 2011 rok będzie fantastycznym okresem dla theHunter i naszej społeczności, nadchodzi dużo nowych rzeczy. Dopiero zaczęliśmy uświadamiać sobie co chcemy dalej robić z grą. Więcej o tym w następnym, ostatnim już w tym roku Status Update.

Teraz przyjrzyjmy się jednej z  rzeczy o której się najczęściej dyskutuje…

Tree Stand

Pracowaliśmy nad Tree Stand już przez jakiś czas, a dokładniej: Tomas (który odbywa z nami staż jako programista) realizuje go, Peter robi model, a Björn projektuje aspekty związane z używaniem go.

Wszystkie rzeczy opisane tutaj są w trakcie tworzenia i modyfikacji – wersja nie-ostateczna, dlatego różne szczegóły mogą się zmienić (np. w związku z waszymi sugestiami). Spróbuję teraz opisać jak będzie wyglądać używanie go…

Po pierwsze, projektujemy tree stand bez siedzenia, który pozwala ci tylko stać albo kucać.

Siedzenie i jego brak to czysto wizualna kwestia i ma więcej wspólnego z tym, co będzie technicznie pasować do obecnego pierwszo-osobowego wyglądu [i](chyba chodzi o kwestię animacji rąk itp. które możemy widzieć po jednym z niedawnych patchów. Przy „siedzącym” tree standzie musieliby zrobić nowy wygląd – dop. ScoiaTael)[/i], niż z jakimkolwiek aspektem gameplay’u

Oto jeden rzut oka na wczesny model tree standa:

Jak widać może być zgrabnie złożony w celu zabrania go ze sobą. Ten projekt wymaga oddzielnego systemu wznoszenia/wspinania, w którym dwie części nie będą wymagały zawieszenia.  Bez względu na to, który projekt wdrożymy do gry, wspinaczka zawsze będzie działa w ten sam sposób jak dzisiejsze wchodzenie na ambony , tj. ekran zanika i pojawia się z powrotem (technicznie wycięcie tej funkcji i wstawienie widoku wspinaczki do połowy (albo i więcej), lecz warunki realizacji tego są trudne i wymagają wielu interakcji z wirtualnym środowiskiem).Gdy zejdziesz powrotem na ziemie , Tree Stand będziesz zabierał ze sobą ( więc to oznacza ,że nie będą one nigdy zostawały na drzewach tylko będziemy zawsze go mieli ze sobą).

Z punktu widzenia projektowania gier tylko kary związane z korzystaniem z Tree Stand , to jest czas który będzie szybko przekazywany od momentu kiedy zaczniesz wspinaczkę na drzewo.  Razem z Tree Stand otrzymasz kamuflaż który będzie kamuflował ciebie podczas stania na ziemi.

Ze względu na Tree Stand oraz nadchodzącego namiotu i namiot kamuflujący, będziemy dodawać nowe miejsce w wyposażeniu , ?Miejscena duże rzeczy? o rozmiarze 2×2. Aby zamontować Tree Stand wystarczy umieścić go w wyposażeniu w ten san sposób co bronie albo wabiki. Aby składaniu musisz podejść do drzewa i nacisnąć przycisk ?Akcji? . Tree Stand zostanie zamontowany na określonych wysokościach (mogą być one różne w zależności od rodzaju drzewa).

Większość drzew jest przystosowana do zamontowania Tree Stand tak wysoko jak  duże są drzewa i nie mają dużo gałęzi po drodze.

Wspomniałem o klawiszu „Akcji” … wprowadzimy także trochę zmian w klawiszologii  które pozwoli do wygodnego korzystania z Tree Stand i przyszłych przedmiotów.

Dzisiejszym problemem jest to, że kiedy chcesz wstrzymać oddech naciskasz ?SPACJE? lecz jeżeli naciśniesz ?SPACJE? zaczniesz schodzić na dół.

Widzisz …? Więc i to wymaga pewnych zmian.

Tree Stand zostanie wydany w 2-iej połowie stycznia.

W przyszłym tygodniu będzie ostatni Status Update w bieżącym roku , i mogę powiedzieć ,że będziecie bardzo długa ze względu na opisanie tego co planujemy zrobić w roku 2011.

Mimo wszystko szczęśliwy polowań i WESOŁYCH ŚWIĄT (lub wakacji do wyboru)!

BRAK KOMENTARZY