Jak będzie działać uzupełnianie amunicji?
Nielimitowana amunicja będzie obejmowała wyłącznie kaliber .243, jednak zespół Expansive Worlds zastanawia się nad wprowadzeniem drugiej nielimitowanej i darmowej amunicji. Pozostała amunicja będzie dostępna wyłącznie za gm$ lub em$. Płatna amunicja, nie będzie się odnawiała po zakończeniu polowania.

Zarabianie gm$ w grze
Za każde upolowane zwierzę, gracz otrzyma gm$, dzięki którym będzie mógł zakupić prawie każdy przedmiot w sklepie. Ilość zarobionych gm$ będzie zależała od punktacji CSS upolowanego zwierzęcia.

Oszuści
Nadal będziemy monitorować aktywność graczy i wszystkie zachowania niezgodne z regulaminem gry będą skutkować permanentnym banem w grze theHunter: Classic.

Czy przedmioty, których nie mogliśmy kupić, zostaną udostępnione do zakupu?
Wszystkie przedmioty, które są obecnie zablokowane (np. unikalne bronie czy z konkursów) zostaną odblokowane i będą mogły być zakupione za pomocą gm$ i em$.

Czy theHunter:Classic będzie nadal rozwijane?
Wszystko zależy od tego, jak poradzi sobie gra w nowym modelu biznesowym. Jeżeli gra powróci do dawnej chwały i gracze będą wyrażali zadowolenie z wprowadzonych zmian, gra powinna być nadal rozwijana.

Sezony, zawody i wydarzenia specjalne
Od momentu wprowadzenia zmian, każdy sezon będzie trwał 3 miesiące, co przełoży się na 4 sezony każdego roku. Specjalne wydarzenia takie jak Halloween czy Walentynki będą nadal się odbywać ? tak samo, jak wydarzenia weekendowe.

Przypominamy, że miany wejdą w życie 6 maja – czyli już jutro.

ŹRÓDŁOExpansive Worlds
Poprzedni artykułtheHunter: Classic przechodzi na model Free-To-Play
Następny artykułtheHunter: Classic – pierwsza aktualizacja w 2020 r.