Strona główna theHunter theHunter: Classic Status Update – 14 Września 2011

Status Update – 14 Września 2011

2
763

W poprzednim Statusie Aktualizacji przedstawiliśmy wam namiot co spowodwało duży ruch wokół tego tematu i wiele dyskusji.

Obrazek

Postaram się odpowiedzieć na tyle, ile zdołam i przybliżyć wam koncepcję wprowadzenia „stałych obiektów” do świata gry.

Kolor i Modele

Po pierwsze musieliśmy dokonać wyboru pomiędzy wieloma kolorami i modelami, i wybraliśmy namiot w nowoczesnym stylu. Jesteśmy zadowoleni z efektu, chociaż wiemy, że nie wszystkim przypadnie on do gustu. Rozważamy również wprowadzenie różnych typów tych samych obiektów, w tym również namiotów. Istnieje więc nadzieja na to, że pojawią się namioty w bardziej tradycyjnym stylu.

Wiele Namitów

Namiot zajmie w ekwipunku tyle samo miejsca, co tree stand czy ground blind. Jednak po rozstawieniu w jakimś miejscu nie będzie oczywiście dalej widoczny w ekwipunku. Od tej chwili będziecie mieli możliwość rozpoczynania wyprawy z namiotu, a także uzyskacie dostęp do wyposażenia na takich zasadach, jak w leśniczówkach. Namiot można spakować i umieścić w ekwipunku (jeśli jest dość miejsca), pójść w inne miejsce i tam znów go rozstawić.

Możliwy będzie zakup wielu namiotów i rozstawienie ich, nawet w tym samym rezerwacie. Jeśli macie więcej niż jedno ulubione miejsce polowań, z którego chcecie rozpoczynać wyprawę, teraz będzie to możliwe. Prawdopodobnie wprowadzimy limit ilości jednocześnie rozstawionych namiotów, jednak będzie on całkiem duży.

Ewolucja Tree Stand i Ground Blind

Nową rzeczą związaną z wprowadzeniem namiotu jest to, że będziecie w stanie zrobić w świecie gry coś, co przetrwa do waszego następnego polowania. Dlatego nazywamy namiot „trwałym obiektem”. W podobny do namiotów sposób chcemy rozwinąć projekt przenośnych tree stand i ground blind w celu nadania im tej samej trwałości. W zasadzie umożliwi wam to rozstawianie tree stand i groundblind w wybranych przez was miejscach i pozostawienie ich tam, a następnie powrót do nich w trakcie kolejnych polowań ( pozwoli to uniknąć płoszenia zwierzyny podczas ich rozstawiania). Rozstawienie kilku ambon lub kryjówek w tym samym miejscu również wydaje się mieć sens.

Po ukończeniu prac rozwojowych związanych z namiotem dodanie podobnych funkcji do tree stand I ground blina będzie dużo łatwiejsze.

Przynęty i wabiki na niedźwiedzie

Chociaż nie wszystkie prace związane z projektem przynęt i wabików na niedźwiedzie zostały zakończone, będą one również „trwałymi obiektami” w świecie gry. Pozostawiona w wybranym miejscu przynęta będzie się tam znajdować podczas następnych polowań.

Według podobnych zasad planujemy funkcjonowanie wabików. Czy lepszym pomysłem będzie pozostawienie wabików pomiędzy polowaniami, czy też zabieranie ich gdy będziecie na miejscu (jak sądzę, będą stanowiły silne połączenie wraz z przynętami zapachowymi) Co o tym myślicie?

Oh, na reszcie: Nasi przyjaciele z Avalanche Studios właśnie wypuścili rewelacyjną grę Renegade Ops na Playstation Network i Xbox Live Arcade (wersja PC jest dostępna w pre-orderze naSteam). Kupcie ją już teraz!

Tłumaczenie: Gratius

2 KOMENTARZE

  1. No no;] Brzmi to całkiem ciekawie. kilka czatowni i wysiadek na drzewie do tego namioty;] Wabik i przynęta na baribala, fenomenalnie się zapowiada:D Jeszce brakuje kaczek, nęciska na dziki i jelonki oraz gry wieloosobowej i będzie git majonez na długie zimowe wieczory… Teraz zbierać kasę na to wszystko:]

  2. A mi się wydaje, że za dużo tych udogodnień się wymyśla, niedługo upolowanie łosia czy niedźwiedzia będzie tak samo łatwe jak „dzikuska” chociażby, upolowanie i znalezienie niedźwiedzia czy nawet łosia powinno wydarzeniem być.. a obawiam się, że po wprowadzeniu przynęt czy wabików na baribala nie będzie problemów ze znalezieniem właśnie jego. Obym się mylił….
    Niech ta gra idzie w kierunku dalszej poprawy symulacji polowania, idzie w stronę dalszego ulepszania realizmu a nie stanie się „strzelanką do zwierzątek”