Witam i zapraszam do Status Update!
Mimo, że lato ogarnęło Sztokholm nie mamy czasu na odpoczynek, ciężko pracujemy nad nanoszeniem ostatnich poprawek na to co ukaże się w przyszłym tygodniu. Nowym gatunkiem który ma być wprowadzony jest oczywiście łoś. Następną rzeczą jest TruRACS, system losowego generowania poroża zapewniający wyjątkową niepowtarzalność poroży i punktację ?What you see is what you get scoring? czyli ?to co widzisz taką będzie miało punktację?*. W sumie, bardzo ciekawa aktualizacja! Właściwie projektowanie gry w tym zakresie było trochę trudne ze względu na to , Właśnie przeczytałem artykuł opierający się na raportach ,które pokazywały że łoś (w szczególności klępy* chroniące łoszaki*) są odpowiedzialne za najwięcej zgonów w Kanadzie niż jakiekolwiek inne zwierzę, w tym grizzly. Łoś w grze będzie przejawiał agresywne zachowanie , podobne do Baribala. Jest on także bardzo duży i wytrzymały, więc jeśli nie wycelujemy dobrze strzału, na pewno nie padnie w ogniu. Wraz z łosiem wyjdzie również wabik na łosie. Łoś również inaczej się zachowuje przy wabieniu, gdzie łoś rzeczywiście odpowiada. Dzięki temu możemy lepiej naśladować jak poluje się na łosie przy użyciu wabików w rzeczywistości. Łoś zostanie dodany do obszaru Redfeather Falls (Wzgórza Czerwonych Piór) . To było trochę więcej informacji na temat łosia, podziwiajcie zdjęcia, a w przyszłym tygodniu ? upolujmy trochę łosi! ================ |