Darz Bór,

Poniżej znajdziecie zlepek informacji o tym, co się dzieje w Expansive Worlds.

Lawina z Rosji

W zeszły czwartek formularz rejestracji wybuchł. Liczba nowych graczy była tak wysoka, w tak krótkim czasie, że nasze serwery nie nadążały z natłokiem informacji w wyniku, czego zostały przeciążone i musieliśmy wyłączyć rejestrację. Przez przeciążenia, kilka odbywających się w tamtym momencie gier również zostało przerwanych, za co bardzo przepraszamy! Wykryliśmy powód błędów i od razu je naprawiliśmy, także nie musie się już niczym przejmować.

Jak się dowiedzieliśmy, lawina nowych graczy przyszła z Rosji i innych krajów ruskojęzycznych a stało się tak za sprawą filmu, który został stworzony przez naszych dwóch graczy z Saint Petersburg`u.

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, jesteśmy szczęśliwy, że móc powitać wszystkich nowych graczy!

Czapki z głów dla Hermana

Będąc już przy serwerach, zaczęliśmy przeszukiwać kod źródłowy i kilka innych części dotyczących interfejsu użytkownika. Obecnie jesteśmy na poziomie wprowadzania dużych zmian, które znacznie skrócą czas ładowania ekwipunku. Miejmy nadzieję, że w ciągu kilku tygodni będziemy mieli piorunująco szybki ekwipunek.

Nowa strzelba i zawody

Dzisiaj wypuściliśmy do sklepu nową Jednolufkę 12/70, która pozwoli wam polować na każdy gatunek zwierząt obecnie dostępnych w grze. Jest to pierwsza broń, którą możecie zakupić za GM$.

Jednolufka
Jednolufka

Również w poniedziałek wydaliśmy zestaw konkurencji na Krzyżówki. Możecie do nich dołączyć na stronie konkursów.

Problem z postrzałem zwierząt

Andrés odkrył kolejny błąd, którego doświadczyło wielu graczy. Kilka informacji od strony technicznej: każde zwierzę w grze posiada przypisany ragdoll(realistycznej symulacji opadania ciał), który jest warunkiem koniecznym dla graczy, abyśmy byli w stanie trafić zwierzę. W momencie, kiedy trafiłeś zwierzę, ragdoll to rejestruje i przedstawia podczas potwierdzenia zdobyczy lub gdy znajdziemy się dalej niż 220 metrów od martwej zwierzyny.

Na chwilę obecną jest ograniczona liczby aktywnych ragdoll`i w tym samym momencie. Zatem, jeżeli gracz upoluje dużą liczbę zwierząt i nie ich nie podniesie, gra może wyczerpać limit ragdoll, co wiąże się z tym, że gracz nie będzie w stanie upolować kolejnych zwierząt tego samego gatunku, dopóki nie podniesie już martwych zwierząt.

To tyle na dzisiaj!

Połamania!

Poprzedni artykułAktualizacja Gry – 17 Stycznia 2014
Następny artykułWprowadzenie gestykulacji w theHunter