Dziękuję wszystkim za obecność na wczorajszym czacie podczas wprowadzania aktualizacji!
Zamiast publikować Status Update wczoraj ,gdy mieliśmy pełno roboty ,uznaliśmy za rozsądne napisanie go dzisiaj wraz z objaśnieniami na temat aktualizacji. Ponieważ wszystko na szczęście przebiegło całkiem sprawnie podczas wprowadzania aktualizacji, rzucimy okiem na to co wprowadzimy następnie. Trochę rzeczy dużych, małych a także kilka pomiędzy nimi.
Aktualizacja
Wczoraj wprowadziliśmy dużą aktualizację wprowadzającą łosia na Redfeather Falls!
Jest to tak duże, majestatyczne zwierzę , więc wspaniale jest mieć je dostępne w świecie theHunter.
Łoś jest także bardzo ważny, ponieważ używa TruRACS ( Losowa Konfiguracja systemu Poroża), zapewniający praktycznie nieograniczoną ilość unikalnych poroży, które są punktowane na podstawie tego jak naprawdę wyglądają.
Jak wielu z was zauważyło łoś posiada również zachowania agresywne i próbuje przeprowadzić szarże. Położenie łosia w ogniu jednym strzałem nie jest łatwą rzeczą , upewnij się ,że celowałeś w serce! Łoś z jednym lub wieloma niecelnymi trafieniami może uciec bardzo daleko.
Wabik na łosie również jest interesujący, ponieważ pracuje trochę inaczej w porównaniu do reszty wabików. Podczas korzystania z wabiku jest szansa ,że w pobliżu jest łoś który nam odpowie raz lub więcej. Warto zauważyć ,że duże łosie będą rzadziej odpowiadać.
Misje na niedźwiedzie
Również wprowadzone w tej aktualizacji nowe misje dla niedźwiedzia. Upewnij się,że odwiedzisz stronę z misjami i staniesz na wprost wyzwania!
Konkursy na łosie
Nowe konkursy na łosia rozpoczną się w sobotę.
Co dalej
Jest kilka rzeczy, nad którymi pracujemy (wiele jest także za kulisami*). Oto co zostanie wprowadzone w najbliższych miesiącach.
Wsparcie językowe ? wsparcie językowe w grze jest prawie gotowe w języku niemieckim, lecz również mamy zespół który pracuje nad językiem polskim.
TruRACS – z TruRACS który posiadają łosie , wiążemy plany wprowadzenia go do pozostałych gatunków zwierząt. Ogólnie mówiąc mamy do czynienia ze wszystkimi gatunkami aby zobaczyć jak będzie wyglądał ich ?wersja 2.0?. Chodzi o zwiększenie różnorodności obecnej punktacji, aby uczynić je bardziej interesującymi i niepowtarzalnymi do upolowania.
Namiot – Wreszcie nadszedł czas na namiot i wszystkie zależności technicznych są już gotowe. Zasadniczo konstrukcja namiotu i jego praca działa w ten sam sposób co Ground Blind z wyjątkiem tego, że będzie można umieścić go w danym miejscu a następnie będzie działał jako pozycja startowa (jak leśniczówka).
Kusza – Opóźniona zarówno ze względów technicznych jak i prawnych , pojawi się już nie długo. Jesteśmy również dumni, że możemy ogłosić oficjalną nazwę kuszy ? Tenpoint Carbon Fusion*.
Osiągnięcia ? Dodamy również rozbudowany system osiągnięć* , gdzie będziemy w stanie zdobyć odznaki za sprawność w kilku różnych kategoriach jak również porównać je z przyjaciółmi.
Jesteśmy również skorzy aby mieć wszystko wykonane porządnie na czas przy wydawaniu wersji pudełkowej, więc będziemy bacznie obserwować wszystkie problemy (w tym słynny błąd z łosiami) . Jeżeli masz jakieś zwierzę które ci dokucza, nie krępuj się i je wyautuj .
PS. Samodzielny instalator gry z najnowszymi aktualizacjami jest dostępny do pobrania tutaj(gra jest automatycznie , więc stare linki wciąż działają):
http://download.thehuntercdn.com/theHunterSetup.exe
======================================
* – zapewne chodzi o to ,że część rzeczy jest dopiero na etapie omawiania / konstruowania.
* – będzie to coś w stylu odznak w harcerstwie . Za wykonanie jakiejś czynności otrzymacie odznaki.
* – Rozmiar kuszy odpowiada długości jej łoża.
Język Polski… !!! WoW to dla mnie ogromne zaskoczenie:]
Łatwo nie było ;p
Jimmy…? Czyli to Twoja zasługa? No no, Wodzu!:]
Jaka moja ;p
Miałem ze sobą Braynexa i Sampola ;] Każdy z nas coś robił ja najbardziej zająłem się kwestią i gwarą myśliwską.