Cotygodniowy Stan Aktualizacji już tu jest!
Jesteśmy w końcowej fazie testowania, poprawiania i naprawiania błędów w nadchodzącej aktualizacji gry, którą planujemy wydać w następnym tygodniu, jeżeli nie napotkamy żadnych problemów.
Poza licznymi poprawkami i naprawami, głównymi rzeczami wprowadzonymi w aktualizacji gry będzie łuk refleksyjny, poprawa AI zwierząt, wabik na niedźwiedzie i mała extra niespodzianka. Jedną z poprawek jest zmiana kodu klient-serwer, w celu zwiększenia wytrzymałości serwerów w szczytowych godzinach ruchu. To powinno zredukować (wręcz uniemożliwić) prawdopodobieństwo utraty trofeów czy brak potwierdzenia pozyskania zwierzyny.
W tym tygodniu wprowadziliśmy kolejne poprawki w infrastrukturze i wydajności i do tej pory wygląda to bardzo dobrze. Zauważamy szybszy czas reakcji i mniejsze obciążenia na poszczególnych serwerach. Jest do mały krok do przodu i daje nam trochę swobody, ale praca z tym nigdy się nie skończy. Stale poprawiamy i optymalizujemy nasza infrastrukturę.
TruRACS
Kolejną rzeczą, o której chcę wspomnieć jest TruRACS. Na jakiś czas wstrzymaliśmy pracę nad nim, ale czytaliśmy dyskusje na temat dziwnych rzeczy i błędów. Mamy zamiar zrobić małą rewizję i naprawić niektóre problemy, jak i wprowadzić kilka ulepszeń. Aczkolwiek na chwilę obecną naszym priorytetem jest aktualizacja gry, i na razie wiecie jakie mamy plany.
Drażnienie..?
Chodziły plotki o drażniących wydarzeniach, które miały się dzisiaj wydarzyć? Cóż? chyba zostawię po prostu kilka zdjęć do waszej dyskusji.
Wydaje mi się ze taki widok to normalka.
Szkoda ze nie można łowić ryb w tak czystej wodzie albo ustrzelić z łuku 🙂 nawet sam widok przepływających, czy uciekających na nasz widok ryb