Czas leci, mamy ponownie środę, co oznacza kolejne informacje ze świata theHunter!

Poza ciągłym poprawianiem błędów zarówno po stronie gry jak i serwerów, trwa praca nad kilkoma innymi rzeczami. W zeszłym tygodniu wspominaliśmy o lisie, który jest teraz dużo bardziej dopracowany przez dział artystyczny. Niżej macie obraz przedstawiający najbardziej powszechne umaszczenie lisa. „Unikaty” zarezerwowane są dla tych szczęśliwców, którzy je wypatrzą pierwsi w dniu premiery!

Lis ? praca w toku
Lis ? praca w toku

Jak być może wiecie, pracujemy nad dodaniem odpowiednich animacji pierwszoosobowych do wszystkich broni. Funkcja, którą zdecydujemy się wypuścić w trybie wieloosobowym, zrodziła wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii. Oczywiście „kabury” nie są powodem, przez który nie widzimy broni na ekranie. Kiedy wymieniliśmy stary „wygląd” (unoszące się ramiona i tułów) na pełne ciało postac i kilka nowych rzeczy, które musimy także brać pod uwagę, gdy robimy nowe animacje. Niestety nie możemy po prostu przekonwertować starych animacji na nowe. Poniżej znajduje się obraz przedstawiający kąt widzenia sztucerów. Jest niewielka różnica między starą animacji, ale staramy się dopasować rozmiar broni do ekranu aby nie zajmowała zbyt dużo miejsca. Należy również czuć, że broń trzymana jest w jak najbradziej naturalny sposób, a jednocześnie możemy ją zobaczyć.

Widok sztucera powtarzalnego .300
Widok sztucera powtarzalnego .300

To wszystko w tym tygodniu! Połamania!

 

Poprzedni artykułStatus Update ? 19 Czerwca 2013
Następny artykułAktualizacja Gry ? 2 Lipca 2013