Czas aktualizacji statusu!
Jakiś czas temu pisaliśmy o Janie, który zrobił pracę magisterską na temat bieżącej wody w grze i zaczęliśmy już pracę nad tym w naszym edytorze.
Wciąż jest to projekt w trakcie rozwoju i należy dodać kilka efektów wizualnych aby wyglądało to dobrze. Ale te filmy robocze przedstawią wam przedsmak tego co możemy zrobić. Specjalnie dla Creeks Creeks i Redfeather Falls będziemy aktualizować te rezerwaty w bieżącą wodą , wraz z dodawaniem jej do nowych terenów.
Nieco bardziej eksperymentalny wodospad:
Rzeki są „malowane” w naszym edytorze i mogą mieć zmienną szerokość oraz prędkość, głębokość, długość fali, częstotliwość fali, itp. mogą być ręcznie manipulowane wzdłuż ścieżki. Pozwoli to nam utworzyć nowe zbiorniki i cieki nad poziomem morza, co wniesie nowy wymiar do gry.
Aby uniknąć nieporozumień: to nie będzie zawarte w aktualizacji w przyszłym tygodniu(TruRACS wersja 1), ale zapewne w następnej po tej.