Nowości:
- Gatunek – Brązówka
- Gatunek – Rożeniec
- Gatunek – Krakwa
- Ekwipunek – wabiki (2 rodzaje) i bałwanki (6 rodzajów) dla nowych gatunków kaczek
- Pies – Biały Aporter
- Broń – Rewolwer .454 El Bisonte (zostanie dodany za darmo każdemu kto zaloguje się do 20.12.2015 – jest to podarunek dla wszystkich cierpliwych graczy jako rekompensata za utrudnienia i niestabilność gry w ostatnich tygodniach)
Zmiany:
- Zwierzęta upolowane jednym trafieniem będą miały wyższą wartość zgodności trofeum
- Śnieg i pył będą przemieszczać się zgodnie z kierunkiem wiatru
- Namioty będą lepiej umocowane do podłoża po ich rozstawieniu
- W przypadku trafień ze strzelby – będą już pokazywane wszystkie organy jakie zostały naruszone
- Trafienia królików w uszy będą traktowane jako trafienia w głowę
- Dodano nowy kod błędu (16011), który oznacza że sesja wieloosobowa została uruchomiona z błędem (problem z uruchomieniem urządzenia d3d)
- Dodano kontrolę wersji gry po stronie klienta oraz hosta (muszą być zgodne aby można było grać)
Naprawione błędy:
- Wyeliminowano blokowanie gry w momencie gdy gracz próbował zdemontować namiot będąc w trakcie przeładowywania broni
- Poprawiono niewłaściwe wskazania w przypadku wypatrywania Bizona
- Wyeliminowano skaczące martwe kaczki – nieprawidłowość związana z niskim fps
- Agresywne zwierzęta będą już uciekać po przeprowadzeniu ataku (wcześniej nie uciekały)
- Naprawiono błąd który powodował brak możliwości powrotu do gry w przypadku zemdlenia w trakcie otwartego okna ekwipunku
- Poprawiono kolejność kości kręgosłupa Bizonów
- Naprawiono błąd który sprawiał że brakowało niektórych tropów lisów (ślady kłusu)
- Naprawiono błąd w przypadku chwilowego braku pamięci, który potencjalnie powodował utratę statystyk sesji
- Granice rezerwatu są teraz prawidłowo liczone zarówno po stronie hosta i klienta (z tych samych źródeł danych)
- Trafienia i pudła mogły wcześniej czasami kolidować z historycznymi danymi powodując wyłączanie gry – wykonano poprawkę
- Próby strzału z broni bez amunicji mogły powodować czasem wyłączanie gry – wykonano poprawkę
- Niektóre misje mogły powodować błędne wyniki w konkursach – wykonano poprawki
- Przenoszenie przedmiotów mogło czasami powodować wyłączanie gry – wykonano poprawki
- Poprawiono niektóre elementy renderingu które mogły powodować wyłączanie gry przy powrotach do gry z widoku ekwipunku, mapy lub menu
- Kilka poprawek związanych z losowym wyłączaniem gry
- Naprawiono błąd lewitujących martwych gęsi
- Naprawiono umiejętności dla Sztucera 9.3×62 (od teraz nie będą się już losowo resetowały)