Darz Bór,
Nadeszła kolejna środa, więc jest to wyjątkowy dzień w tygodniu: Czas na informacje ze świata theHunter!
Obecnie, większość z nas pracuje na granicy wytrzymałości aby wypuścić tryb wieloosobowy tak szybko jak to możliwe.
Nasi programiści, Andrés i Daniel sprawdzają raporty od naszych testerów i naprawiają błędy w imponującym tempie.
Tomas i Peter, nasz zespół artystyczny jest zajęty opracowywaniem nowej odzieży dla modeli trzecioosobowych, poprawianiem środowiska i wielu innych rzeczy związanych z grafiką.
Animatorzy, José i Hampus już prawie skończyli wszystkie nowe animacje dla ładowania broni i używania sprzętu.
Björn upewnia się czy aby na pewno tryb wieloosobowy jest tak dobry jak obecna wersja gry.
Robert, Herman i Emil są blisko ukończenia strony, więc jesteśmy już naprawdę blisko!
Niestety nie oznacza to, że możemy określić konkretna datę wydania trybu wieloosobowego, ponieważ musimy jeszcze wykonać parę testów. Również jesteśmy świadomi tego, że w momencie wydania trybu wieloosobowego w grze wciąż mogą wystąpić pewne błędy. Niestety jest to nieuniknione, ponieważ niektóre błędy są tak rzadkie, że potrzeba tysięcy graczy aby je wykryć. Naszym celem jest gra posiadająca jak najmniej błędów, pomimo naprawiania niektórych błędów przez naprawdę długi okres.
Poniżej znajdziecie pogląd strony statystyk, z nowej wersji strony:
Dostaliśmy mnóstwo pytań, dotyczących grania w trybie wieloosobowym przez osoby z licencją gościa. Osoby bez wykupionego członkostwa będą mogły dołączyć do istniejącej gry (jeżeli twórca na to pozwoli), jednak goście nie będą mieli możliwości tworzenia własnych gier wieloosobowych.
Ciekawa informacją, są prace nad nowym logo theHunter. Jeżeli multiplayer zostanie wydany, powinien również jakoś nas przedstawiać. Zupełnie jak nowy start. Jesteśmy blisko jego skończenia, więc przy odrobinie szczęścia powinniście je zobaczyć w przyszłym tygodniu.
Połamania!