Czas na Status Update

Przede wszystkim, Doc dał nam znać i poprosił nas abyśmy wypromowali nowy Wabik na Dziki który wystawił. Mamrotał coś w stylu  „potrzebuje więcej bekonu!”… Uczynicie go szczęśliwym i kupcie go w Doc’s Outfitters! Dostępny od teraz.

Old Farmlands
Podczas pracy nad większym obszarem jakim jest Kanadyjski Las z Łosiem i Niedźwiedziem ,jednocześnie jesteśmy w trakcie tworzenia nowego obszaru jakim jest Old Farmland ,który zostanie wydany w połowie grudnia(a dokładniej 13).

Jest to praca w toku więc niektóre rzeczy się zmienią, ale chcemy dać wam małe spojrzenie na to co nadchodzi.

Historia: Old Farmlands jest to opuszczony region rolniczy położony pomiędzy Logger`s Point a wciąż zamieszkałymi terenmi uprawnymi. Podczas podróżowania po Old Farmlands można się natknąć na takie rzeczy jak opuszczone pola, gospodarstwa rolne i zardzewiały stary sprzęt .

Ukształtowanie terenu: Teren jest bardziej pagórkowaty niż jakikolwiek inny obecnie otwarty region do polowania ,z dużym wzgórzem dominującym w centrum i mniejszymi wzdłuż granicy terenu.

Jest tam wiele rzek przecinających krajobraz, niektóre są wciąż z wodą płynącą a inne są suche w czasie sezonu. Pola są mniejsze niż na Logger`s Point i są one oddzielone gęstymi obszarami leśnymi.

Układ: Obecnie istnieje tylko jeden punkt startu – Border Lodge. Od tego miejsca mamy łatwy dostęp do większości regionu. Istnieją również dwa obozowiska wzdłuż granicy Farmlands (które mogą być przekształcone w punkty startu, zobaczymy). Wiele tradycyjnych wież znajduje się w okolicy i kilka „niekonwencjonalnych platform strzeleckich”. Należą do nich opuszczonych budynki gospodarcze i stare / improwizowane wieże.

Populacja: Ludzie: Doc (ten gość jest wszędzie). Zwierzęta: Mule Deer(Jeleń), Elk(Wapiti), Pheasant(Bażant), Turkey(Indyk) i Feral Hog(Dzik).

Punkty zainteresowania: Istnieje wiele, ale będziecie musieli znaleźć je na własną rękę.

Punkty odradzania i namioty
Inną rzeczą, nad którym pracujemy są punkty odradzania się (aka start) i myślę, że przyjdziemy z dobrą i elastyczną konstrukcją oraz wyglądem inna niż bieżące punkty startowe.

Podstawowym założeniem jest , kupno namiotu. Możesz umieścić go w plecaku i iść z nim i wznieść go (prawie) wszędzie tam, gdzie chcesz. Namiot może być teraz wybrany jako punkt startu przy uruchamianiu gry, i będziesz posiadał dostęp do wyposażenia z namiotu. Będzie również można przenieść namiot do innej lokalizacji w taki sam sposób jak go rozstawiliście na początku. Możliwe jest kupno więcej niż jednego namiotu.

Namioty mogą być wznoszone w kilku wyznaczonych miejscach na świecie. Gdy rozłożysz namiot na  HunterMate pojawi ci się w miejscu w którym go rozłożyłeś oznaczenie.

Zrobiliśmy przebój!
theHunter wyróżniony w najnowszym magazynie PC Gamer. 😀

Q & A z Piotrem
Upewnij się, że czytałeś wywiad Q & A z Piotrem, Głównym Grafikiem i Zarządca Prac, na blogu Lion’a na IGN.

Wabiki i spraye

Chciałbym również skorzystać z okazji, aby wyjaśnić, jak wabiki i spraye działają w grze. Zwierzęta są przyciągane do jednej rzeczy na raz, do tej która jest bliżej nich. Czy również trzeba rozważyć, jak długo „wabienie” jest skuteczne. Jako przykład; rozpoczynasz korzystać z spraya , który przyciąga zwierząt. Jeśli odejdziesz kawałek (tworzenie większej odległości pomiędzy tobą i zwierzęciem) i zaczniesz używać wabika, zwierzę będzie nadal preferowało zapach który jest bliżej Z drugiej strony, jeżeli zbliżymy się do zwierząt i użyjemy wabika , zwierzę będzie wolało nowy zapach / wabik zamiast starego.

Biorąc pod uwagę, że zapach jest trwalszy od dźwięku, możliwe jest, aby użyć dźwięku, a następnie oddalić się na pewną odległość i użyć sprayu(zapachu). Dźwięk będzie działać jako atrakcyjna przynęta do czasu gdy jest skuteczny, następnie zwierzę będzie zainteresowane sprayem ponieważ jest wciąż aktywny. Korzystanie ze sprayu i dźwięku w tym samym czasie nie zwiększa skuteczności.

Mam nadzieję, że to nie jest skomplikowane …

Wprowadzone w przyszłym tygodniu …
Aby towarzyszyć Doc-a wabikowi na dziki wypuścimy nowy zestaw 10 nowych misji na dziki w przyszłym tygodniu.

Nie w przyszłym tygodniu, ale jeszcze w tym miesiącu wydamy również  patch – nie tylko zawierający wsparcie dla TrackIR i swobodę poglądu na myszce, ale również zmiany mające wpływ na kojoty, pracę wabików i latanie bażantów ,które znajduję się wśród kilku innych rzeczy.

Jeśli chodzi o wabiki ,usuniemy tajemniczą „optymalną sekwencje wabienie”. Będzie ograniczone jego używanie lecz poza tym będzie działać on jak wcześniej(oczywiście, nadal istnieją sytuacje, w których nie jest skuteczne, na przykład wystraszenie zwierzęcia).

Do następnego razu, szczęśliwych łowów!

Poprzedni artykułStatus Update – 27 Październik 2010
Następny artykułtheHunter Polska Championship 8-18 Listopada