Nadszedł czas na kolejny wpis w naszym dzienniku!

Nowa strona startowa i rejestracja theHunter
Wczoraj została wydana nowa strona startowa wraz z całym procesem rejestracyjnym. Niestety nie odbyło się to tak bezproblemowo jak planowaliśmy i wciąż doświadczamy pewnych problemów zarówno ze stroną jak i launcherem. Kontynuujemy prace nad rozwiązaniem problemu i będziemy Was informować na bieżąco. Dzięki za wsparcie!

Zagadka karbonowego sztucera powtarzalnego .243

splashscreen_243rifle_email

Wielu z Was zauważyło, że do sklepu trafił sztucer powtarzalny .243 w wersji karbonowej, a jego zakup jest niemożliwy. Tworzyliście przeróżne domysły, ale przyszedł czas na rozwiązanie zagadki. Tak, więc mam dla Was dwie informacje. Jedną złą i jedną dobrą. Zgodnie z tradycją zacznijmy od tej złej. Tego sztucera nie będzie można kupić. Dobra wiadomość jest natomiast taka, że dostaniecie ten sztucer za darmo, jeżeli potwierdzicie swój adres mailowy. Jeżeli to zrobisz oprócz broni otrzymasz 3 dni konta premium oraz kilka innych przedmiotów, w tym czatownie. Pamiętajcie, że nagrodę możecie odebrać tylko raz, nawet po zmianie adres e-mail.

[?]

Góry skaliste

Kontynuujemy nasze prace nad nowym rezerwatem, pomyśleliśmy, więc, że jest to dobra pora na nazwanie naszego dziecka. Jak nakazuje tradycja, to zadanie powierzamy Wam ? naszej twórczej społeczności, która słynie z wymyślania niesamowitych rzeczy. Wymyślcie takie arcydzieło jak Whiterime Ridge albo Rougarou Bayou.

pine_forest

Zasady są takie jak zawsze ? wymyśl świetną nazwę, która będzie pasowała do rezerwatu i opisywała jego niepowtarzalność.

Uwaga! Komunkat dotyczący wymagań sprzętowych na nowym rezerwacie!

Na koniec, chcielibyśmy podzielić się z Wami wnioskami, jakie wypłynęły podczas debaty w naszym zespole na temat najniższych ustawień graficznych.

Każdy rezerwat, jaki tworzyliśmy obsługiwał niskie wypełnienie sceny. Oznaczało to, że każde drzewo, krzew, kamień, itd., musiał być tworzony w niskiej złożoności geometrycznej. Jak wielu z Was wie, technologie grafiki komputerowej znacząco się rozwinęły od momentu wydania theHunter (2009) i nadal jest to najszybciej rozwijający się sektor.

Niestety nie możemy sobie pozwolić, aby starsze konfiguracje sprzętowe i systemowe nadal nas ograniczały i podjęliśmy trudną decyzję. Nowy rezerwat będzie obsługiwał ustawienia od średnich do najwyższych. Mamy nadzieję, że ta decyzja zapewni lepsze odczucia z wirtualnego lasu i poprawi jakość rozgrywki, a z biegiem czasu przyczyni się do rozwoju gry i ulepszenia procesu tworzenia nowych rezerwatów i powiązanych z nimi rzeczy.

To wszystko na dziś.

Poprzedni artykułDziennik twórców ? 8 września 2016
Następny artykułAktualizacja Gry – 21 września 2016