Nadszedł czas na kolejną dawkę informacji!

Góry skaliste ? poznajcie pierwszy gatunek

Wspaniałe środowisko naszego 11-ego rezerwatu jest prawie gotowe. Zostały tylko drobne poprawki a nasi artyści, animatorzy i programiści zaczęli pracować pełną parą nad nowymi gatunkami zwierząt. Miałam wielką nadzieję, że podzielę się dzisiaj z Wami zdjęciami Owcy gruborogiej, niestety napotkaliśmy kilka problemów i będziemy musieli się zadowolić tymi paniami. Będę musiała pozostawić Was głodnych, sam na sam z Pardwami białosternymi a więcej zobaczycie już za tydzień!

Ciężki Łuk Refleksyjny

W środę wydaliśmy nowy łuk, zainspirowany budowlą z życia wziętą od naszego gracza ? InstinctiveArcher. Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że mogliśmy wprowadzić do gry rzecz, która została stworzona przez członka naszej społeczności.

Jeżeli już go używaliście, zapewne odnotowaliście fakt, że jest on nieco silniejszy od dwóch pozostałych łuków refleksyjnych w związku, z tym myślimy nad stworzeniem dla niego osobnych konkursów. Dajcie znać, co o tym myślicie.

Aktualizacja gry

Wczoraj została wydana aktualizacja gry, która wprowadzała zmiany w zachowaniu Pardw oraz nowy wygląd powiadomienia o braku licencji. W celu wyjaśnienia kilku rzeczy, poprosiłam naszego programistę Philippa o wyjaśnienie kilku kwestii:

Pardwy:

Nowe zachowania naszych małych pardw, jest spełnieniem moich marzeń dotyczących polowania na drobną zwierzynę, ale zacznijmy od początku.

Kilka tygodniu temu, nasz programista Patrik pracował nad systemem płoszenia Pardw. Niestety, oprócz problemu dotyczącego zbyt wczesnego chowania się, wystąpiło kilka innych dotyczących ich ucieczki. Znając go z tego, że jest zawziętym programistą?zaczął szukać w głębi kodu.

Wraz z Carl-Oscar, omówił swoje spostrzeżenia i postanowili uzyskać, co się da z niewykorzystanego potencjału, jaki drzemał w locie ptaka. Połączyli, więc siły i nic ich nie mogło powstrzymać przed zrealizowaniem swoich pomysłów. Wszyscy byli zgodni, że będzie to świetny dodatek do gry. Podjęto decyzje i rozpoczęły się prace.

Oczywiście trwało to dłużej niż zakładaliśmy, ale wczoraj nowe zachowanie pardw zostało finalnie zaimplementowane. Ich uwagę przyciągnął fakt, że spłoszone Pardwy nie chciały już przebywać w stadzie, nie chciały znów do siebie wrócić. Więc to zmienili.

Od teraz, po spłoszeniu Pardwy będą znów tworzyć stada, a masy lecących razem pardw będą rozgrzewać wasze serca. Kolejną rzeczą, która ich irytowała było przywiązanie pardw do miejsca ?narodzenia?.  Biedne ptaki ciągle wracały na obszar, w którym się zrodziły. Tak, wiec to też zmienili.

Jako stado, Pardwy będą od teraz przemieszczać się w różnych kierunkach i w różnych odstępach czasu. Jest to szczególnie imponujące, gdy wypatrzy Cię strażnik a stado zerwie się do lotu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z testów i nowych elementów. Osobiście uwielbiam tę historię, gdyż jest idealnym przykładem pasji i zaangażowania zespołu. Nie jesteśmy wielkim zespołem, ale tego, czego nie tworzymy liczbami ? tworzymy naszymi sercami, a widok dwóch programistów, którzy starają się odzwierciedlić prawdziwe zachowania Pardw, jeszcze bardziej zachęca mnie do grania w tę grę.

Okienko informacyjne o braku licencji

Kolejną nowością z wczoraj jest okienko dotyczące brakującej licencji. Otrzymaliśmy wiele opinii, że poprzedni system zbyt słabo informował o brakujących licencjach a na forum ciężko otrzymać pomoc.

Dlatego Robi opracował nowy system informowania graczy o brakujących licencjach, pojawiający się podczas stropienia, wypatrywania czy przy próbie strzału. Teraz będziecie musieli potwierdzić na ekranie informację, ze nie posiadacie licencji. Oczywiście będzie dostępna opcja uśpienia powiadomienia na 5 minut dla każdego gatunku.

Mamy nadzieję, że wprowadzi to większe zrozumienie dla graczy bez licencji. Oczywiście możesz zminimalizować grę w trakcie sesji, kupić licencję i wrócić ponownie do gry. Licencję otrzymasz natychmiastowo!

[?]

To tyle!

Poprzedni artykułAktualizacja Gry – 21 września 2016
Następny artykułYouTube: theHunter – Rajd na Baribale