Witamy w Status Update!

Wydaliśmy dzisiaj mały patch który wprowadza końcowe poprawki do systemu poroży. Nadzorowaliśmy wszystkie wasze upolowane zwierzęta i póki co wszystko wygląda dobrze. Widzimy wszystkie statystki z każdego terenu.

Więc, co zrobiliśmy do tej pory? Większość prac nad Łosiem została zakończona, Peter wprowadza końcowe poprawki dotyczące wyglądu z dwoma wyjątkami. Andrés pracuje teraz nad TruRACS – the True Random Antler Configuration System* i testuje go na łosiu. Kiedy będziemy mieli bardziej sprawną wersję TruRACS , przyrządzimy dla was małą wersje demonstracyjną.Pokażemy wam również kilka niestandardowych zachowań łosia – jak agresywną szarżę i kilka innych rzeczy.

Rob pracuje również nad niedźwiedziem. Zobacz mały klip video Liona umieszczony pod tekstem.Praca nad nowymi zwierzętami w zakresie modelowania i animacji wygląda tak ,że Peter robi najpierw szkic ,następnie Dick przejmuje pracę i zajmuje się przygotowaniem obiektu do animowania polegającego na konstrukcji szkieletu połączonych w łańcuchy kinematyczne które posłużą później do animacji ruchów zwierząt. Jak wynika z video, zakres manipulacji kośćmi jest bardzo szeroki ,nie tylko zakresu manipulacji również od strony programowania będzie można zmienić cechy zwierząt. Na przykład u niedźwiedzia wielkość garbu albo brzucha lub innych części ,można manipulować w taki sposób ,że jeden model posłuży do stworzenia młodego i starego niedźwiedzia.  Kiedy przygotowanie obiektu jest zakończone, Dick lub Rob zaczynają pracę nad animacją podczas testowania i oczyszczania z błędów projektu szkieletu i wyglądu. Na końcu Peter tworzy szczegółowy model, tektury i efekty. Podsumowując jedno zwierze posiada 100-150 animacji i potrzebuje około 2 miesięcy nieustannej pracy.

Jak widać w klipie filmowym łoś jest blisko fazy końcowej jednakże niedźwiedź jest wciąż jako makieta bez dokładnych textur.

Bear/Moose Pre-Production Movie Clip

… I trochę więcej łosia …

——————————–

* Realistyczny Losowy System Konfiguracji Poroża