Witajcie w Statusie Aktualizacji tego tygodnia!
AKTUALIZACJA SERWERA GRY
Wydaliśmy wczoraj aktualizację serwera gry, zawierającą kilka poprawek i zmian. Najbardziej zauważalną jest nowy sklep Doc’s Outfitters. Oto pobieżna lista zmian:
– Naprawiono błąd powodujący nie wyświetlanie się znajomych na czacie i liście znajomych
– Zmiana sposobu obliczania punktów za poroże z „odnogi+nietypowe odnogi+punkty za koronę” na „odnogi+ punkty za koronę + odległość pomiędzy czubkami tyk” (uwaga: nie zmienia to punktacji)
– Kilka poprawek i usprawnień do misji
– Zaktualizowane opisy konkursów
NOWY STAŻYSTA
Z radością witamy Daniela G. Gustafssona jako praktykanta – programistę z The Game Assembly.Zaczął w tym tygodniu i będzie z nami do kwietnia. Gdy zaznajomi się już z kodem źródłowym, z pewnością stworzy kilka naprawdę fajnych rzeczy.
Będziemy was informować o tym, czym się zajmuje…
PŁYNĄCA WODA
Od jakiegoś już czasu mieliśmy trochę brudnej roboty w biurze, gdy Jan Nordberg tworzył pracę magisterską, dotyczącą zaimplementowania płynącej wody do The Hunter.
Celem jest dodanie płynącej wody (zasadniczo by dać wam wrażenie, że woda płynie), zdolnej do istnienia na nierównym terenie, a tym samym na różnych wysokościach w świecie gry (mogliście zauważyć, że obecnie cała woda w The Hunter znajduje się na dokładnie tym samym poziomie). Poza tym programowanie grafiki i efektów wizualnych zakłada także udział projektanta poziomów, który musi zaprojektować płynącą wodę w naszym edytorze.
Oto dwa obrazki wody płynącej ze wzgórza. Jest to wciąż wczesna wersja, której brakuje wielu niewielkich detali potrzebnych, by wyglądało to realistycznie. Bez ujrzenia tego w ruchu brakuje również odpowiedniego wrażenia. Mimo wszystko jest to obiecujące! Wrócimy później do tego tematu wraz z postępami Jana w pracy magisterskiej…
Tłumaczenie : Gratius