Doczekaliśmy się! Po długiej przerwie ukazał się kolejny patch do „COTW”. Co przynosi nam łatka pod plakietką 1.10?
Multiplayer
- Wszyscy gracze będą mogli odkrywać punkty lokalizacji w trybie Multiplayer, niezależnie od tego, czy są gospodarzami gry czy gośćmi,
- Postęp w grze będzie teraz taki sam zarówno w grze jednoosobowej jak i wieloosobowej,
- Poprawiono aktualizowanie stanu zdrowia zwierząt w grze wieloosobowe
- Przebudowane migracje hosta,
- Poważne zmiany w funkcjonalności trybu sieciowego w celu zapobiegnięcia losowym problemom w trybie wieloosobowym (np. niewidzialne zwierzęta, brak zwierząt, znikanie wyposażenia i wiele więcej),
- Naprawiono błąd, który powodował błędne wskazywanie tętna w grze wieloosobowej,
Jak zapowiadają developerzy, to nie koniec poprawek trybu wieloosobowego. Błędy są stale monitorowane i z biegiem czasu będą sukcesywnie usuwane.
Rozgrywka
- Poprawiono działanie Huntermate’a w trybie jednoosobowym i wieloosobowym,
- Poprawiono zawieszenie ATV, aby zapobiec częstemu błędu z „wylatującym” kołem,
- Naprawiono błąd, w którym broń gracza znikała z jego rąk,
Namioty oraz czatownie
- Czatownie nie znikają, gdy w pobliżu zostanie postawiony namiot,
- Naprawiono liczne błędy z namiotami i czatowniami, szczególnie w trybie wieloosobowym, w którym inni gracze nie widzieli wyżej wymienionego sprzętu,
Interfejs
- Dodano możliwość nadania koloru dla poszczególnych tropów,
- Nowy wygląd okna czatu,
- Możliwość włączenia/wyłączenia HUD w ustawieniach gry,
- Ustawienia są teraz poprawnie zapisywane, przy wyjściu z menu,
- Nieograniczona amunicja nie jest już wyświetlana podczas wejścia na strzelnicę z bronią bez amunicji,
- Punkty umiejętności są poprawnie wyśrodkowane w oknie umiejętności,
- Poprawiono działanie kompasu,
- Nagłówki w trybie wieloosobowym są już wyświetlane poprawnie,
- Aktualny czas podczas odpoczywania nie może być równy zero,
Dźwięki
- Zmniejszona głośność dźwięków emitowanych przez ATV,
- Nowy dźwięk dla wabika „Predator”,
- Zmniejszony dźwięk kroków, podczas skradania się w wodzie,
- Dopasowano odgłosy używania apteczki w trybie wieloosobowym,
- Dźwięk deszczu na obszarze Petershain Fields jest już odtwarzany poprawnie,
- Postacie nie wydają odgłosów podczas ekranów ładowania,
- Zwiększono głośność oddechu dla męskich postaci podczas biegu,
- Zmniejszono głośność oddechu dla żeńskich postaci podczas biegu,
- Dodano dźwięk chowania broni,
- Zwiększanie lub zmniejszanie powiększenia w lunecie nie pomija już 'kliknięcia’ podczas szybkiego przełączenia,